Förströelse.....????

Det bästa som finns, för somliga :O)) är fortfarande Bowling. Själv får
jag en hel del motion eftersom jag måste hoppa undan när vilddjuren
kommer farande med kloten - dom väger ju några kilon - har jag känt :-)

Tänk om man själv skulle orka ladda på med samma energi....
Nja, jag håller mig undan i det här läget :-)




Till och med Urax verkar förundrad över Angus energi, men det är väl
bara att ge sig på eländet :O))



Det kan bli lite kaosartat när kloten rullar .......




Vi köpte några båtfendrar till "minstingen" så att han också kunde roa
sig ordentligt - det kan bli lite tufft med 4-kilos klot för "valpen" :O))




Angus har äntligen fått nog, och det tackar vi för - det blev lite kvar av
gräsmattan den här gången. Förstår inte riktigt varför han måste dra upp
stora tussar gräs när han bowlar...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0