Årsta Partihallar

Jag har i alla fall vaknat på rätt dag OCH kommit ihåg att jag ska
göra en del inköp. Vissa mornar när jag har lite extra tid, får grabbarna
följa med på inköpsrundan - Det går inte fort - det går nästan inte
alls - Angus och Urax väcker ju en hel del uppmärksamhet :-))


Kan man bli expierad här? Jodå, på Lundholms Papper i Årsta Partihallar
får man bra service. Där kan man köpa "nästan" allt mellan himmel och jord.



Nu har det blivit STOPP. Vi har fastnat mellan papperbiten och FLORAHALLEN
Personalen tar emot på bred front. På Florahallen finns ett av Partihallens
bästa snitt-sortiment - och det som inte finns inne kan man alltid beställa :O)



På Gustavshills Handels trg köper jag det mesta vad gäller krukväxter.
Angus och Urax vaktar frukostbordet medans jag botaniserar bland växterna.



Det finns tack och lov många hundälskare - Här får Urax lite tilldelning
av dagens dos med kramar och pussar av Pelle. Chefen Micke undrar
nog lite vad som egentligen pågår :O) :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0