Det bästa man har.....

Ja, så är det, det bästa man har det sätter man på bordet. Ett gammalt och mycket
bra talesätt - tycker jag :O) Idag har vi haft flera Finbesök på jobbet - självklart
pratar jag om 4-benta vänner. En del av våra kunder undrar ju förståss hur vi bär
oss åt på våra 30 m2. Men...... vem har sagt att allt måste vara så perfekt.....


Som sagt, det bästa man har.... Idag var Wilma med Cina i andra ändan av snöret
inne och hälsade på igen - i tryggt förvar på kassadisken.



Undrar om Wilma blir lite förnärmad :-( Urax är lite påträngande i andra änden :-(



Ozzy - Tibetansk Spaniel - tillhör en av våra kära 4-benta vänner



Jag vet att Ozzy tycker att vi är lite jobbiga i den här "blomsteraffären" -
mamma Maja kelar ju men urax :-(



OK för andra hundar - men mamma Maja är den jag beundrar mest :o))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0