Finbesök

Jag är övertygad om att alla vid det här laget har förstått att jag är "lite" hundtokig.
Men det är inte bara jag - min personal drabbas ju en hel del också av mitt
hundintresse. Tack och lov så är vi nog lite halvgalna allihop, eller åtminstonde
gilla dom hundar. I bland får vi besök av våra fyrbenta vänner. Ibland så hjälper vi
också till med att passa någon hund en stund. Bl.a en liten söt Shih tzu när matte
har något ärende.

   
Det här är helt underbart söta Wilma. Matte Cina vill inte vara med
på bild :-( Wilma springer in till oss och får så klart en massa pussar.



Tony försöker gömma sig bakom Wilma - men tji fick han ....


... hon är i alla fall för liten att gömma sig bakom :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0