Fredagsmys

Det är inte alla dagar som börjar bra - i morse vaknade jag på fel dag ?? X Z ?I !! ??
Det var ungefär så jag kände mig när telefonen ringde halv 10. Vem F-N ringer
och väcker mig när jag har sovmorgon på en lördag?????  Det var bara det att
det var inte lördag  - det ÄR fredag.... Skulle varit på jobbe NU. Dessutom är
det mitt företag X?!/&? Jag lovar att det går runt i huvudet ett tag innan man hinner
sannsa sig. Men vet ni, det blev en kanondag :O)) Och väl hemma efter allt stök
så har vi en mysig kväll med våra underbara juveler :O))


Att sitta och mysa i soffan med mamma är inte helt fel - det gör inget att
hennes ögon går i kors ......



Det är mysigt att ha morsan på vår nivå - men det finns en risk att hon somnar :-)


     
En lite fredagsgodis är ju inte fel (det får vi varje dag)
Med andra ord, det är fredag HELA veckan :O)) Vi är inte bortskämda.....

Kommentarer
Postat av: erica

glöm inte att det är måndag imorgon ;)

2009-08-30 @ 19:13:15
URL: http://ericarosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0