Ny expedit

Mastiffen är ingen arbetande hund - men för den som gillar uppmärksamhet
gäller något helt annat. Vissa, till exempel Urax, som tror att alla glada människor
är till för hans skull, kan till och med tänka sig att arbeta lite.


Urax har börjat kolla in kassadisken för att se om han kan göra sig en extra hacka:O)



Här tränar Urax kundkontakt, bemötande och service - han vet inte att man inte
får taffsa på kunderna :-)


              
Måste säga att Danska hundar - Hugedogge Uranus "Urax" har framåt-anda,
redan vid 8 månaders ålder tränar han inslagning av blommor. Det tar nog
bara ett par år sä är han en fullfjättrad Florist :O))

Kommentarer
Postat av: Annika, din systerdotter :)

Störtsköna bilder!!! Kram Annika

2009-08-17 @ 22:47:06
Postat av: Eva och kusin Cecil

Ja, det gäller att sätta hela familjen i arbete. Lite slime på kunderna tar ni väl inget extra för heller antar jag.

2009-08-18 @ 08:11:44
Postat av: Zitazoo

Va söta ni är GRATTTTTTIIIISSSSSS!!!!! jag visste att ni skulle ta hem allt jag bara visste det hihihihihi... saknar er! kan ni inte ta husbilen någon helg till gotland vet jag krammmmmm /cia

2009-08-18 @ 12:55:38
URL: http://zitazoo.wordpress.com/
Postat av: Annica

Haha, me en sån snygg expedit så hade jag handlat blomster varenda da!

2009-08-18 @ 18:28:41
URL: http://www.bigswede.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0