Båtresan

Att resa med hund är inget problem. Finlandsbåtarna är faktiskt väldigt
hundvänliga. Man får ta med hunden i hytten och dom har ordnat med
hundtoalett ute på däck, en lite sandlåda med en pinne i. Det var faktiskt
den tredje frågan vi fick av alla resenärer vi pratade med  - Hur går ni
ut med hunden under resan????

Sen var det ju inte bara sandlådan man kunde pinka emot...... Jag kan tänka
mig att däckspersonalen spolade av däcket minst en gång under resan:o)



Man får ha med sig sina juveler nästa överallt - det var nog bara butikerna
och restaurangerna som portade fyrfota vänner. Men det gick alldeles
utmärkt att ta med juvelerna på Pubben och ta en öl, helt fantastiskt.
Nästa gång vi åker med våra juveler ska jag föra statestik över hur många
frågor vi får på Mastiffen som ras....... Och ha en skylt - Ja, han har ätit idag :O)



Det var inte så tokigt att gå ner i hytten ett tag och vila från alla frågorna.
Angus fick en hel soffa för sig själv den här gången. Både Leif och jag
sov i överslafarna eftersom vi är bättre på att klättra :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0