Kamel-ben

I mina papper på hundarna står det att jag köpt Mastiff, men ibland blir
jag lite tveksam..... Jag vet inte om det bara är mina juveler som sover
som kameler?? Har ni sett någon gång hur en kamel ligger - på något
sätt så lyckas dom vika benen dubbelt.... Herre guuud o behöva ligga så:-)

Jag kan inte för mitt liv förstå att detta skulle vara bekvämt. Det är nog
inte så konstigt om dom blir lite stelbenta efter att ha legat så här ett tag :O)



Undrar om det är speciellt för Mastiffer att vika benen, och det spelar ingen
roll om han ligger på sidan eller kurar ihop sig - kamelben blir det :o))



Okey då... Han kan ju räta på ett ben ibland :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0