Lunch-sällskap

Det är inte alla som har det lika bra som jag har det :O) Oavsett var
man jobbar så måste man äta lunch, medhavd matsäck, korvmojjen,
macka från mackerian eller vad som helst. Sen var det ju det med
sällskapet.... Man kan inte alltid välja sällskap, speciellt inte om man
äter ute på ett lunch-hak. Men herrrejösses man måste ju ha mat för
att orka igenom dagen...

Idag hade jag lunchlåda med mig :O) Och lyckades pricka in matintaget
samtidigt som Wilma lämnasdes in på "minutkollo" = Mamma Cina skulle
handla lite. Mycket trevligt sällskap måste jag säga.... :O)




Visst stitter hon fint lilla Wilma - hon tigger aldrig - men hon har ju lov att
undra över vad jag äter, eller hur.... (det är inte Wilama's fel att jag bjuder)

Kommentarer
Postat av: Cina

Jag är mycket tacksam över att ni tar hand om min älskling när jag handlar.Det är bästa hundkollot i stan, för där får Wilma mycket kärlek o godis, vad mer behöver en liten vovve.

Tack Helena, Tony, Ina o dom andra.

2009-12-05 @ 09:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0