Mera JUL

En underbar Julhälsning från Komandorans Kennel :o)

Håll med om att det är bland det sötaste-goaste som finns - LÄNGTAR :O)
Tack det samma Komandoran - pussa ALLA nosarna :)


Varje år är det lika dant :- jag känner mig som en urvriden disktrasa..
Jag sliter som en gnu... Juvelerna trivs kanon bra, speciellt Urax som älskar
att träffa massor av nya människor. Men nu har jag ialla fall julpyntat :=)

Jo, så är det.. Detta är årets julpynt - fint va....



Urax undrar så klart om jag har fått spader, och det har jag..
God Jul till er alla där ute PoK

Kommentarer
Postat av: Cina

Wilma o jag önskar dig Leffe o dina puppisar en riktigt GOD JUL.

2009-12-23 @ 10:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0