Norgehistorien fortsätter

Ja, då har man landat lite. Ibland har jag lite svårt att fatta hur bra
det har gått på utställningarna. Båda juvelerna fick fantastiskt bra kritik.
Angus fick Outstanding type, exelent head. Beautiful bodyline, exelent
angulation, very nice in movements, exelent temprament.
Urax fick Exelent size and type. Beautiful bodyline, exelent head.
Wonderful movements.

Angus i rampljuset :O)) Ni skulle ha hört publikvrålet när dom ropade upp
en Mastiff till 2a platsen. Jag ryser hela jag, vilken känsla att få det stödet :0))




Angus laddar upp i förbedömningen, han är som bäst i finalringen och
trivs som fisken i vattnet :=)



Inget är som väntans tider - men helt OK om man får pussa på en
Bullmastiff-flicka medans man väntar.....



Urax hade också roligt i ringen, han skötte sig alldeles utmärkt och visste precis hur han skulle uppföra sig:o))



Så här slut var juvelerna efter en lång dag i Lilleström. Jag var bra sugen
på att lägga mig där också....... Men jag var ju tvungen att fira med lite
Champagne först.... :O))


Kommentarer
Postat av: Carina Grandin

Ryser jag med, så jädrans kul att någon får göra reklam att det finns en ras som heter mastiff.

Håller tummarna i Helsingfors för Angus

2009-12-02 @ 13:37:04
URL: http://Komandorans.com
Postat av: Jill Kuoppa

Ett jätte stort grattis till er, fasen vad roligt =)!!!!! Nu hoppas vi på 2 titlar till i Finland!!

2009-12-02 @ 18:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0