Vinterlek

Jösses vad skönt:O) Idag har jag haft några timmar FRI TID. Och vad
gör man väl då.... Jo man ser till att komma ut och leka med "barnen".
Som jag skrivit vid ett annat tillfälle, jag gillar INTE kyla - men vad kul
det är att leka i snön med juvelerna :))

Mastiffen som ras skulle behöva ha vinter året runt! Juvelerna är så pigga och fulla av
energi så man blir alldeles varm i hjärtat av att bara stå och titta på dom :=)




Det som göms i snö kommer upp i tö...... Vi har lagt ut några ben i  "dynboxen"  för att
Angus och Urax ska vila ett tag... Jag vet var dom finns tycks Angus vilja förmedla....




Vad jag älskar att titta på mina puppisar när dom leker och trivs med
tillvaron. Det kan vara svårt att fatta hur smidiga och rörliga dom är :))
Efter det här kommer dom att sova gott några timmar.....

Kommentarer
Postat av: Cina

Till skillnad från dig så älskar jag snö o kyla o det gör Wilma oxå.

Det är ju så vackert!!!!!

2009-12-22 @ 16:06:04
Postat av: Rigmor

Hei Helena med familie på to og fire ben.

Vi vil få ønske dere et fortsatt godt nytt år, både i, og utenfor ringene. Dere har noen herlige hunder, gratulere med alle fremganger. Urax, kommer han fra Huggedogge i Danmark ? Merkelig det der med e-mastiffen og snø. Skulle tro det ble kaldt for dem med deres korte pels ! Våre to-Charm+ Turbo elsker å leke i snøen, selv ved minus 25 !? Vi sees vel på flere utstillinger etterhvert ? "Hjelpe oss"-hehe. Lykke til videre nu, og kos dere med juvelene deres. Hilsen Odd og Rigmor i kalde Norge.

2010-01-05 @ 17:56:07
URL: http://www.kennel-sormus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0