Huliganen Hugedogge Uranus

Min lilla underbara söta Juvel Urax har lagt sig till med lite olater:=(
Det är tur för honom att han är så juvligt söt och härlig så man står
ut med några tokigheter i "tonårsåldern". Varje morgon, i garaget,
när vi är på Årsta Partihallar, så finns det 2 st 2-benta beundrare som
från början frågade om dom fick gå ner till bilen och hälsa på hundarna?
Jovisst, det är väl Ok - fönstret är öppet så var så god.....


Urax - Huliganen, har börjat med att ROPA - YLA efter Inkan - kom med
en liten macka, jag är här nu!! En macka är väl ingenting.......
Pelle var är du.... jag är här nu och väntar på min skinkabit........
Tror ni jag blir lite trött eller :-(   :-(  (Men man har väl Juveler för att skämma bort dom)

Kommentarer
Postat av: Zitazoo

HIHIHIHIHI Det är rätt urax! jag är till backs med bloggandet nu kram på er //Cia Alias ZitaZoo



http://zitazoo.wordpress.com/

2009-11-13 @ 11:00:13
URL: http://zitazoo.wordpress.com/
Postat av: Johanna

Hej Urax!

Pieni syystervehdys Tanskasta Uffe-iskalta.Me seurataan kovasti mukana tosi kivaa kotisivuanne.Ja tietysti innolla kuullaan miten on pojat parjanneet nayttelyissa.Urax nayttaa ja kuulostaa tosi paljon isaltaan!!

Hyvaa syksyn jatkoa teille kaikille ja toivottavasti tavataan Tanskassa World Dog Show-nayttelyssa.

Terveisin

Uffe ja Rava-enkelit,Hans ja Johanna Tanskasta

2009-11-13 @ 14:32:22
Postat av: Helena

Hej Johanna & Hans!

Vad roligt att ni följer med på bloggen:O)

Vi planerar att åka till Världsutställningen nästa år.

Grattis till pappa Uffes nya titel Dansk vinnare:0)

Pussa Uffe o Rava från oss.

Hälsningar

Helena & CO

2009-11-15 @ 14:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0