50-årsparty och feber

Oj oj oj. Det har varit lite tyst på bloggen några dagar men -
Först så har jag haft mitt 50-årsparty, och dom som känner mig
vet att jag inte är av den lugna typen :-)) Det var till att rocka
loss till långt in på småtimmarna. Det jag har märkt med att fylla
50 är att jag inte är lika pigg som en 25åring dagen efter - utan
ganska "trött" måste jag erkänna.
Inte nog med det - nu ligger jag sjuk med feber osv. Men det är
inte "SVINIS" för jag går på 2 ben och har inte börjat nöffa ännu.....


Måste bara få visa några av dom otroligt vackra buketterna som jag fick:O))



Nu när jag ligger här och tycker synd om mig själv för att jag är sjuk så
är det verkligen skönt med lata juveler :-))

Här ligger Juvelerna och lyssnar på fågelsång från radion, medans jag har fått låna
en liten ände av soffa där jag kan ligga och tycka synd om mig själv :-))
Om ett par dagar ska jag sätta fart på bloggen igen:O))

Kommentarer
Postat av: Lilian Hjortzberg

VI PÅ TRUMMANS BIGFEET, BER ATT FÅ GRATULERA I EFTERSKOTT. KRAM OCH TASS FRÅN LILIAN OCH FLOCKEN

2009-10-15 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0