Daghusse

Vissa perioder eller säsonger är det HUR mycket som helst att göra
på jobbet - den här helgen är en såndär tokhelg. Det är till och med
så att siffrorna tar slut i huvudet på mig. I alla fall det jag skulle berätta
var att vi ibland har en "daghusse" när det är stort tryck på jobbet.
Idag har Urax varit på kollo hela dagen och han ringde och frågade om
han fick sova över...... Jodå daghusse sa att det var OK... Vad ska man säga...

Urax hittar hem till Lille & Tony, han väljer rätt dörr direkt och går rätt in.
Lille har nog skämt bort honom ordentligt idag misstänker jag....



Det är inte nog med att jag måste anställa personal med flinka fingrar -
dom ska ha långa ben också ;O)) Angus har fått vara i centrum hela dagen
idag eftersom urax är på kollo hos Lille :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0