Jobb o jobb o jobb

Jag ska inte klaga, alla jobbar ju med samma saker varje dag.
Jag får i alla fall variera mig lite, beroende på vem av min sköna
arbetskamrater som är mitt sällskap för dagen. Pluss lite variation
beroende på hur många finbesök vi får :O)

Igår jobbade jag med Dessi och juvelerna. Det är tur att Dessi är van med hundar - hon har
haft hundar själv, då var det Borzoier. Det går ju inte att stoppa något i munnen utan att
Urax märker nått - det kan ju vara gottis :-))



Vem är nr 1 i alla sammanhang? Jo URAX, tycker han alltså. Det är tur att
han är så himla glad o mysig, annars skulle jag bli galen - Urax tycker att
han är STÖRST, BÄST och VACKRAST och förtjänar ALL uppmärksamhet:o))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0