Komandorans valpar

Tusen GRATTIS Carina till dina 5 underverk :O))
Komandorans Samba De Sausalito ♥ Wileyways Conrad har fått
3 hanar och 2 tikar (alla är sålda). Kan ni tänka er vad jag är AVIS.....
men jag är definitivt inte missundsam. En av mina drömmar är att någon
gång, något år, ha en tik som kan få en kull valpar :-) Men med tanke  på
hur dan hönsmamma jag är så vettetusan - jösses vad läskigt. Förmodligen
skulle jag bli inlagd på psyket innan allt blev klart :O

Helt underbara små juveler på ca 450gr - Det är svårt att tänka sig att
om 10 månader, typ Urax, så väger dom ca 74 kg - typ Urax :-))




Ja, det gäller att äta ordentligt om man ska bli stor:o
Jag tror att jag börjar känna mig gravid...... Ska ju ha en liten till sommaren (förhoppningsvis)

Kommentarer
Postat av: jack

do you have puppies available ??

2009-10-23 @ 03:51:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0