Latmaskarna

Jobb o jobb o jobb - Vissa måste ju jobba lite för sitt uppehälle.
Men i och för sig så kan jag väl erkänna att jag gillar att jobb:-)
Jag blir bara lite avundsjuk på mina "latmaskar", vem skulle inte
vilja komma och gå som man vill??? Juvelerna har det så himla
bra - ett par timmars jobb om dagen verkar vara lagom...


Latmaskarna (3 st) på väg till bilen för att åka hem....:-(




Latmaskarnas latmask - så här långt kommer Urax, sen tycker han att
vi ska hjälpa honom med bakdelen in i bilen - och det gör vi ju.....




Juvelerna på väg hem med pappa Leif. Sen väntar en skön promenad
och lite vila innan man kan börja härja lite på baksidan hemma :O)

Kommentarer
Postat av: Lilian Hjortzberg

Det är sköna juveler du har.

Tjejerna i Granfallet är nog lite lata de oxå.

Ha en skön höst så kanske vi ses i Stockholm, inte utställningen men ändå när jag kommer till Huddinge.

2009-10-13 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0