Mastiffliga

Vilken härlig dag - Jag som drömmer om att ha en stor flock Mastiffer fick
lite av mitt begär tillfredsställt i helgen :O))
Jag mår verkligen som en prinsessa när jag har många, stora, fyrbenta
kompisar omkring mig. Sen var det ju förvisso 2 st tvåbenta vänner också
här, det är inte fy skam det heller :-)) Leffe & Bibbi är alltid välkomna hos oss:-))


Det spelar ingen roll att vi har nästa 200 km2 att umgås på - Mastiffer är
som Mastiffer är - dom ska vara nära inpå och hålla koll på vad som händer:o)



Leif, Rani, Angus, Leffe och Saba tävlar om uppmärksamheten.....
Det kan ju hända att våra sköna juveler är lite bortskämda:-)) Men dom
gillar att få uppmärksamhet och vi gamlingar gillar att skämma bort dom:-))



För mig är det här en helt UNDERBAR SYN. Jag njuter verkligen i fulla drag
när jag har förmånen att ha så många härliga Mastiffer omkring mig.
Nu hoppas jag bara att det kommer en "Bonus" till sommaren:O))
(Bonus är arbetsnamnet på vår nya krabat som vi "tingat"...)
Från vänster har vi Urax, Rani, Saba och Angus.


Jag kanske är lite halvtokig, men dom här bilderna ska jag ta fram ofta
och komma ihåg känslan av en stor flock och njuta av den :O))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0