Medarbetaren GIZMO

Ibland undrar jag hur korkad man (jag) får vara....
Vi har en medarbetare på jobbet som heter Gizmo och han är
en BOLOGNESE. Gizmo har jobbat hos oss ganska länge, men
han jobbar bara på onsdagar då jag har hemmajobb. Jag får
lov att be Gizmo tusen gånger om ursäkt att det tagit så lång
tid för mig att ta med kameran när han jobbar. Men nu ska
han äntligen bli presenterad :-))

Gizmo´s uppgift är att ropa in kundena till butiken - Tyvärr så är han
lite rymningsbenägen så vi får ha en liten avspärrning:-)




Gizmo tar sin uppgift på stort allvar - finns det inga kunder att kalla in
så kallar han på personalen, matte Ina och raringen Tony:O))



Alla fyrbenta vänner har ganska bra arbetsvillkor - dom får bland annat
ta en vilopaus när dom vill - dom har ju förmågan att vakna på en sekund:o))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0