Utställningsnörd

Utställningsnörd = Helena Frödin = Sant :O)
Jag har köpt "utställningskläder", och det är inte något som jag
skulle sätta på mig så där bara för att. Bara för att jag råkade se
på en del foton från utställningarna att man inte ser nospartiet
så bra på Angus - när jag har svarta kläder alltså - ja, då köper man
något nytt i en annan färg. Är jag en nörd eller....... JA :-))
Ni får gärna kommentera kläderna/inlägget eftersom jag blivit nördig :-)

Nu syns Angus nosparti - det kanske inte beror på kläderna - utan kanske
på hur han blir ställd? :O)





Kolla in - Jag tränar på att ställa Angus åt "fel" håll - och nosen syns :o)



Lite tantiga kläder men vad gör väl det bland alla andra kärringar :O))
Jag har ju blivit kärring nu.....   Som sagt - kommentera gärna........

Kommentarer
Postat av: Carina Grandin

Det var värst, tanter tycker jag om, men då skulle det vara kappa, hatt och fotriktiga skor.

handväskan är viktig.

Men du är en mordern tant

2009-10-24 @ 14:01:36
Postat av: Leena Pasuri

Det var väl inget tantigt alls, det var ju jättesnyggt!

2009-10-24 @ 18:52:23
Postat av: Annica

Vadå tantigt, du e ju skitsnygg ju :-)

2009-10-25 @ 14:35:17
Postat av: Cina Johannesson

Du kan aldrig bli en tant!

2009-10-27 @ 09:05:54
Postat av: Lilian Hjortzberg

JÄTTESNYGGT HELENA! KRAM OCH TASS FRÅN TRUMMANS BIGFEET.

2009-10-27 @ 23:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0