Bilen & Mastiffen

En fråga som jag får med jämna mellanrum är, Vad har ni för bil???
Det spelar väl inge roll vad man har för bil - Mastiffer är inte så
"märkes" känsliga.  Vi åker omkring i en Nissan - dom finns ju i ett
flertal storlekar, och det spelar inge roll vilken storlek man köper.....
Det viktigaste är att man kan montera loss baksätet, baksätet får
nämligen inte plats i bilen..........


Juvelerna är INTE bortskämda - dom tycker bara om att ha gott om plats :O))




Om jag har fler än 1 tvåbent passagerare med mig........ Som synes så får
min förstfödda juvel Janne dela plats med mina fyrbenta juveler :O)



Vem ÄGER bilen??? Den som sover bäst kanske :o))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0