Simborgarmärket

Urax kan simma :O) Igår tog vi en promenad till badstranden igen. Det är
så himla fint där och så här års oftast folktomt så att jag kan släppa lös
juvelerna - det är ju så roligt att springa och leka i vattnet. Just idag var
det ganska många änder på plats :-( och änderna är orsaken till att Urax
tagit simborgarmärket. Dom stackars fåglarna låg och vilade på bryggan
och självklart hadde Urax kottar i öronen just då - ut på bryggan med
full fart mot änderna. Dom är ju inte så dumma så dom ligger kvar, utan
plums i vattnet och juvelen efter...... Herregud - hönsmamma som jag är
släpper jag kameran??? (idiot, istället för att ta bilder) jag är nästan i och
livräddar min lilla bebis, tänk om han drunknar..... Dolda kameran borde
varit där och filmat - självklart kan en hund simma :O))


Änderna ligger så fint och vilar på bryggan - en liten stund till :-(




Fina juveler i vacker miljö, kan tänkas att det är andspaning :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0