Skogstomt

Jag kommer inte ihåg om jag har berättat om hur vi bor????
I alla fall så bor vi bra :O) Enplans villa har vi och en härlig skogs-
tomt på 2000 kvm, varav ca 1000 kvadrat är inhägnat. Det är otroligt
skönt att bara kunna öppna dörren och släppa ut juvelerna. Dessutom
slipper jag en massa trädgårdsarbete. Vi har ju förstås en härlig gräs-
matta för bowling också ;~)


Här sitter juvelerna på berget och håller utkik efter skator som retas :-(




Alltid hittar man något att leka med. Fast lite läskigt tycker jag att det
är med pinnar som faktiskt kan fastna i halsen....... Hu hemska tanke..



Juvelerna är precis som barnen på gården - Jag tror jag går in nu -
om ingen vill leka med mig förstås :o)



Jaha, ska ni gå in nu???  Vem ska jag leka med :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0