Vaccinering

Jag är galen i försäkringar - jag försäkrar allt - jag menar verkligen ALLT. En bra
"tilläggs"försäkring vad gäller mina små prinsar är Vaccninationer.  Eftersom
vi far landet runt på utställningar så vaccinerar jag prinsarna mot allt - den här
gången var det kennelhostans tur. Och det bästa av allt DET VAR GRATIS!!!
Vilken kan bero på att besökskortet var fullt och man blir bjuden på en vaccination :O)
Vilket betyder att vi är där "hellre" en gång för mycke än en gång för lite :O))


Idag fick vi sällskap av min son Janne + flickvännen "Josse" när vi var
på Haninge Djurklinik. Angus hälsar på en annan patient medans jag
talar om att vi är här nu....




Konstigt att ingen vill vara i samma väntrum som oss???? Se så lugna
dom är - Urax har långtråkigt, Angus vill helst vara hemma, men söta är dom:-)




Syster Åsa har gjort det här förr, Angus märker inte ens att DET är gjort.
Urax (med en släng av ADHD) fattar inte varför inte han får någon
uppmärksamhet  :O))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0