Wilma

Dagens blogg ska vi ägna åt söta, rara Wilma.  Wilma och matte Cina
hälsar på hos oss nästa varje dag - Wilma vägrar att gå förbi vår
butik utan att få komma in och hälsa på oss, eller framför allt Tony,
som är hennes favorit. Oftast (om jag är på plats) får hon smaka
lite mastiffmat och lite godis. Idag har hon varit hos frissan och på
tillbakavägen kom Cina & och Wilma för att visa upp sig.

Tvätt och fön var på beställning - är hon inte fin eller..... :O))





Det är ju som man säger - Det bästa man har det sätter man på bordet




Får man inget mer här????? Jag skulle kunna ha en sådan här "söting"
med mig i fickan hela dagarna :-))


Klicka för större bild


Men visst är lillan söt när hon tittar under lugg:o)
Det är kanske lite bra för min rörelse att inte Juvelerna kan ligga på
disken - det blir lite svårt att paketera blommor då.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0