Lite från lilla Stockholm

Jag har fått en hel del fina och härliga bilder från utställningen :o)
Men tyvärr var det ju inte så lätt att vara fotograf med en mastiff
i ena handen, vilket resulterade i att jag inte fått några bra bilder
på Lilians 2 mastifftjejer;(

Det händer något konstigt med män som ställer ut snygga hundar.......
Det verkar som att Leffe tror att det är han som vunnit, men det är ju Urax som vann:o)



Angus blev som sagt 2a bästa hane med CK och R-Cacib, snygg kille :O)



Tittar man lite närmare på bilden så behöver jag inte berätta att Leffe redan varit
inne i ringen och gjort sitt....... Urax har tittat på dom äldre hundarna och lärt sig
att man ska vila sig i form :o)



Penny vilar sig i form som vanligt ;) Och visst är dom ett snyggt par Jillan och Penny.
Riktigt snygga brudar faktiskt :=)



Blev det inte roligare än så här???? Vad gör vi nu då.....



Balder var helt fantastisk i ringen. Svansen viftade hela tiden och han
tycktes trivas som fisken i vattnet :))
Tack Nicke och Jilla för alla fina bilder :O)




Kommentarer
Postat av: LILIAN HJORTZBERG

det går fler tåg, jag glömde oxå att ta bilder, plockade inte ens upp kameran. krama pojkarna!

2010-04-08 @ 11:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0