Amore

Måste man bli lastgammal för att förstå hur mycket man har att lära
av hundarna. Vi människor gillar varandra, nästa sekund fattar vi inte
varför vi gillat varandra - Glömmer att det finns ett gott hjärta där inne
bara för att vi inte kan kommunicera....  Jag ska nog börja som mina
härliga juveler :=)

Undrar om alla skulle bli lika kära i mig som i juvelerna bara jag gick
fram och sa hej och pussade på dom :-)



Nu var det Rosannas tur att bli helt betagen och kär :O) Urax är ju inte
direkt sen med att dela med sig av sin kärlek - Hur mycke Amore finns
i ett hundhjärta.....



Tillit och kärlek - ju mer man ger desto mer får man tillbaka....
Undrar vad som händer om jag börjar bete mig så i butiken.....
Får jag några kunder..... Vilken typ av kunder kan det tänkas bli :-!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilka hunder bara bilder du lägger ut på dom som herraran då.

2010-02-09 @ 16:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0