Dambesök :O)

Angus har haft "dambesök" .............:=)
Jag kan lova att han blev intresserad av den söta tjejen!
Vi fick en förfrågan om vi ville låna ut Big Swede Angus för parning
med Gwenwyfar Golliwog "Hilde". Vi har ju inte haft någon hund
tidigare som varit intressant ur parningssynpunkt, så för oss var det
riktigt spännande när det skulle komma dambesök

Får jag lov att pressentera Hilde som bor i Skutskär.
En mycket rar och söt dam som kommer från Tyskland:)


Klicka för större bild

Vi skickade ut vår prins och prinsessa på tomten för att dom skulle få
bekanta sig med varandra. Det kan ju inte vara helt lätt att bara gilla
första bästa utan att veta vem han är :-)



Angus gjorde ALLT för att imponera på Hilde..... Men icke sa nicke......
Tyvärr var vi lite för sena i starten, Hilde var inte alls intresseras av
någon kille överhuvud taget. Löpet är över så vi får göra ett nytt försök
vid nästa löp till hösten :-(

Kommentarer
Postat av: ZitaZoo

hohoho hoppas hoppas hoppas FÖR JAG BÖRJAR SPARA NU FÖR EN SÅN "LITEN" GODING VILL JA HA SÅ SKRIV UPP MIG PÅ LISTAN är du snäll! kram dina vänner på gotland!

2010-02-16 @ 21:03:10
URL: http://www.zitazoo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0