Godis e gott

Vissa tycker att vi skämmer bort våra juveler lite för mycke :O)
Men herreguud - är det inte därför man skaffar sig juveler? Men visst
är det så, i alla falla i mitt fall. Barnen har flyttat hemifrån och jag
har äntligen en ekonomi som tillåter att jag kan ge dom små liven
lite extra allt - om jag vill :O)

Det ser riktigt gott ut när juvelerna tuggar i sig sina pinnar. Och som alltid
så ska dom ju ligga intill varandra och snaska :O)



Grabbarna får varje kväll något litet godis innan det är läggdags :->
Mina tvåbenta söner har ju förståss undrat vad jag håller på med - dom blev aldrig så
bortskämda när dom var små.....  Kontentan av det hela kanske är att dom tvåbenta
varken sitter eller ligger på komando :=)

Kommentarer
Postat av: Neta

Din blogg här är bara för härlig, kuliga bilder. Hit kommer jag absolut tillbaka :D Mastiff har legat varmt om hjärtat sen länge tillbaka men har inte blivit med en ännu :D Men kanske snart :)

Ha de gott!

2010-02-23 @ 23:13:16
URL: http://wisserangels.se
Postat av: ZitaZoo

HAHAHAHAHAHAHAHA- jaså har du inte lärt dom två benta sånt ler

2010-02-24 @ 09:04:11
URL: http://www.zitazoo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0