Hundpassning

Det är så jäkla härligt att jobba mitt i smeten, där händer det ju alltid något.
Vi har ju förmånen att få passa en och annan hund ibland, medans matte/husse
är på apoteket eller gått på något annat ärende. En av våra stamisar som
kommer med jämna mellanrum är ju Wilma som nyligen fyllt 1 år.

Eftersom jag inte kan bära på mina egna juveler så känns det väldigt
mysigt att få ta upp en liten krabat som jag kan pussa o krama på :O)



En nos och en mass ludd, det är ju nästan så man inte ser vad som är bak och fram :o)
Men jösses så söt hon är lilla Wilma - våran lånehund - bra att ha när man behöver en
extra kram :=)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken sötnos det vart då..

2010-02-13 @ 08:46:47
Postat av: Cina

Jag ser 2 sötnosar. Tack Helena för att ni alltid är så gulliga o rara o passar min puppis.

Wilma älskar att vara hos er.

Dessutom är det ett nöje att läsa din blogg.

2010-02-13 @ 10:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0