Huvudet under armen

Ja, faktiskt är det ungefär så jag känner mig. Två dagar på raken
har jag glömt kameran på jobbet :-( Fast det kanske inte gör så
mycket - det är väl bara snö snö snö på de flesta av bilderna - nej
nu ljög jag nog lite...   Hundtokig som jag är så har jag ju likasinnade
vänner, tack och lov, som jag fått sno några härliga bilder av :O)

Det här är Mio - Komandorans The Winner Takes It All, 4 månader, han
bor i Sala. Mio hade hittat en helt underbar doft ute, men tyvärr tyckte inte matte
och husse att det doftade lika gott så det fick bli duschen :=)



Futte - Komandorans Chiquttitta från samma kull, bor i Danmark, ser
ut att ha haft en hård och tröttsam dag. Helt underbar pose:o)
Tusen tack för att jag får låna lite bilder :))

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad kul att hitta våran lilla prins i eran fina blogg.. =) Futte ligger precis som mio gör varje natt.. Fast Mio brukar ha framtassarna i ljumskarna.. =) Urax och Angust är jätte fina.. =) Ha en trevlig kväll.. Kram Madde

2010-02-19 @ 21:13:28
URL: http://johlinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0