Kvällsis

Tjoho, klockan är bara 20.42 :o) och vi har klarat av kvällspromenaden.
Det är helt fantastiskt vad gott juvelerna gör människan. Jag trodde väl
aldrig att jag skuklke få så mycke frisk luft och snö i kängorna som jag
fått i år, och det bara tack vara Angus och Urax. Längtar till våren;=))

Kan det möjligen synas att det är början på promenaden... Urax ligger
före och ska hinna läsa tidningen först :O)



Att dom alltid ska läsa samma text! Vore det inte bättre att läsa varsitt
kapitel och sen byta med varandra :-)



Som bilförare måste jag rekomendera alla som är ute och går i mörker
att skaffa reflexer - kolla så bra han syns min Leif, annars skulle ni
bara se lille Urax i snödrivan :=)



Ja då var vi hemma igen. Käka lite snö/glass först, sen in och ha varsin
kvällsgodis innan man varvar ner för natten :O))


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas att det stog något intressant i tidningen då

att snart är det vår och vi får åka och bada med mina koppisar då..

Kram dom från mej då

Tänk vad det är bra reflexväst när man är ute och går då..

2010-02-06 @ 08:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0