Pappas pojkar

Det är något som har gått väldigt snett :-( Mina små juveler börjar
bli väldigt bortskämda av pappa i huset. Det var inte så länge sedan
som det var jag och endast JAG som tog hand om och bekymrade
mig om dom fyrbenta i familjen. Men Leif fick upp ögonen för Mastiffen...
Det var inte länge sedan som jag alltid hade en eller ett par hundar
i släp vart jag än gick, kände mig t.o.m naken om jag var utan hund:O)

Jo jo, det var lätt att säga att det inte ska komma in djur i mitt hus -
och sedan vara gosepappa när dom väl är på plats :o) Och ta över
rollen som hundtokig:o)


Klicka för större bild

Det är ju ganska mysigt att vara den gode pappan, bara man slipper
kloklippning, veterinärbesök, uppfostran och diciplin m.m
(Skoja bara....eller)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0