Selma & Lippo

Mina egna juveler har varit lediga idag. Vem vill jobba en lördag...
Men tack och lov så får vi ju påhälsningar ibland. När inte mina
grabbar är på plats kan man ju släppa lös dom fyrfota vännerna,
jag kan lova att dom har att göra när dom springer runt och nosar :O)


Jag i ett nötskal - glömde så klart att fråga vad matte heter.... Men hundarna
heter Selma och Lippo? tror jag att det var :=)




Selma har nosat upp en skål med hundmat, muuums, Lippo kommer för att assistera  men
matte satte stopp för hela festen :-(




Lippo går på upptäcksfärd i våra stökiga bakutrymmen... Undrar om
jag ska öppna kombinerat Blommor/hunddagis :o)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men vad kul att vi blev bloggade på väg hem från prommisen! Selma och Lippe (eg. Lipton) hälsar så gott och kommer gärna in och säger hej igen någon dag!

2010-02-28 @ 14:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0