Slut som artist

Ja, nu blir det inte så många rader i bloggen - Alla hjärtans dag
närmar sig!!! Taggad till tänderna, massor av förberedelser för en
enda dag. Är det vettigt det?? En rekomendation till er som tänkt sig
att köpa en blomma till nära eller kära, kanske till både  hjärtevän
och familj...... Köp rosor i någon annan färg än rött. Inför hjärtandagen
är alla röda rosor SVINDYRA, vilket beror på att alla i hela världen vill
ha dem just 14 februari :=((

Precis så här slut känner jag mig efter dagens förberedelser inför denna
hjärtansdag - man kan ju undra om mitt hjärta orkar med denna stress....



Ju tröttare jag är dessto roligare tycker juvelerna att det är :O)
Morsan leker med oss - kom igen - hopp och lek :o?

Kommentarer
Postat av: Carina Grandin

Då blir dom gula

2010-02-11 @ 21:31:47
URL: http://Komandorans.com
Postat av: Åsa

Man kan ju köpa orangeroser då..

Ha det så bra nu då..

2010-02-13 @ 08:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0