Tråkigt hundliv

Tyvärr är det ju så ibland att juvelerna tycker att vi på jobbet
är urtråkiga :-( Jag riktigt ser deras "pratbubblor" när jag inte
vill att dom ska vara i butiken bland kunderna..... TRÅKMÅNS
är nog ganska lindrigt sagt.....

Fy för den lede vad tråkigt jag har haft det idag, medans alla andra
= Jag, har haft hur kul som helst... :-(



Så här inspirerande har jag haft det idag. Det är ju faktiskt väldigt viktigt att man gör
fina dekorationer till det sista avskedet. Juvelerna fick bara gå ut i butiken när kunderna
önskade det :O)

Kommentarer
Postat av: Carina Grandin

Det var en vacker uppsättning.

2010-02-17 @ 20:16:51
URL: http://Komandorans.com
Postat av: ZitaZoo

Hej Vad vackert.... Krama juvelerna från mig! Å Baltis hälsar till dom att han har haft det lika tråkigt ända skillnaden är att han har tillbringat sin dag under köksbordet sovandes önskandes att någon kunde äta något gott och råka tappa det... men ike ingen åt något sånt på hela dagen! ler //C



Just nu saknar jag storstan!!!! liv och rörelse skulle va kull och se! kram på er alla!

2010-02-17 @ 22:07:24
URL: http://www.zitazoo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0