Bolla bolla

Har man bortskämda juveler eller..... Angus och Urax hade ju så
himla roligt när dom var på kollo i Ackarby. Det kan ju inte vara
sämre att vara hemma :O) Jag kan berätta att det inte är lätt att
hitta fotbollar när det är full vinterskrud ute, men skam den som
ger sig - Idag blev det full pott på Stadium :o)

Full rulle skulle man kunna säga - Jag har inget emot att skämma bort
juvelerna när man ser glädjen hos dom över en liten boll :-)



Lite roar dom små - Inte märks det att Urax har varit dålig heller. Om jag
hade varit så dålig och haft en total tömning hade det inte funnits en chans
att jag varit så pigg. I och för sig så orkar jag nog inte rusa runt på detta vis
även om jag är helt frisk :))

Kommentarer
Postat av: ZitaZoo

Hahaha heja vovvarna! dom är sååååå fina och vackra! kram från oss på Gotland!

2010-01-30 @ 19:53:50
URL: http://zitazoo.bloggplatsen.se/
Postat av: Åsa

Titta så kul dom har det då..

Kram dom från mej då

2010-02-01 @ 15:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0