Hemma är bäst

Som dom säger - Borta bra men hemma bäst :O) i alla fall så
tycker jag mig känna att juvelerna är väldigt hemmakära just nu.
Första natten när vi kommit hem från semester så kollade Urax
oss, mig och Leffe, säkert tio gånger - jo jo där ligger dom i sängen.


När det väl var dags för mig att kliva upp ur min sköna säng, trött som f-n
efter att ha blivit väckt 10 gånger, då har huliganen Urax lagt sig till rätta :o)



Om du vill så får du klia mig på magen mamma..... Jag är för trött för
att stiga upp, har ju haft nattskiftet som du vet....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilka underbar bilder på dom ju.

Så skönt det så ut att vara då..



2010-01-27 @ 06:08:23
Postat av: Lilian Hjortzberg

Hej, vilka sköna bilder och du skriver så himla mysigt så man blir både glad och rörd. Jag känner ju igen stilen på hundarna.

2010-01-27 @ 10:23:14
Postat av: Anonym

Det är väl så du vill tro hihi

2010-01-27 @ 18:32:03
URL: http://Komandorans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0