Semesterminne

Jaha, då har man skaffat sig ett nytt semesterminne - ett bestående
sådant :o). En galen kärring kan tydligen bli ännu galnare. Jag har
alltid varnat andra - man ska inte tatuera sig utomlands, tänk på alla
risker med infektioner m.m. ...... Fick till och med ett "smeknamn"
eller "öknamn" - dogwoman :-)



Idén har jag stulit från Fredrik Garshol när vi var på Norska Mastiffspecialen.
Hittade en duktig kille på Koh Lanta som ritade av Urax ögon (med ett litet
inslag av Angus). Tänka vad lätt allt blir med internet och bloggar :O)




Tror nog att den blir bra när den läkt ordentligt, den är ju bara 5 dagar
gammal. Nu kan jag dessutom säga att jag ser allt - jag har ju ögon i nacken :O)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är tuff du. Själv har jag en kråka på skuldran.

Så när man ligger på ålderdomshemmet, blir man väl kallad kärringen med kråkan på ryggen.

2010-01-25 @ 22:56:11
Postat av: Åsa

Nu är dom med dej över allat ju.

Det var ju snygg ju..

2010-01-26 @ 06:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0