Träning träning

Jag har hört talas om att våran yngsta juvel har satt skräck i
utställningslägret ....... Men "problem" är till för att lösas. Urax
har fått lite fasoner för sig, men tack och lov så finns det ju dom
som har mer erfarenhet än vad jag och Leffe har av Mastiffer...
Och goda råd har vi fått. Idag har jag inhandlat en Halti grimma.....

Angus undersöker vad det är jag har hittat på idag..... kan de va nått....



Det tog ungefär 20 minuter av lite trilskande (lite hade vi tränat inne först)
sen förstod Urax att detta kommer att sitta kvar :(((((( Jag vet inte om
det var för att jag höll i kopplet eller om han visste det inte lönade sig, men
han inte så mycket som tittade åt någon annan hund ELLER fågel.....
Juvel är vad han är :)))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0