Boyta

Hur många gånger har inte en Mastiffägare fått höra "Ni måste bo
väldigt stort" eller "Dom hundarna kräver väl ordentliga ytor".
Inte ett enda av alla påståenden stämmer överens med verkligheten :-)


Jodå, vi bor på dryga 190 m2..... men vad spelar det för roll vad man
har för ytor att röra sig på, när man kan träng ihop sig i en soffa alla 4a...



Att vi har ca 1000 m2 av tomten inhägnad spelar heller ingen roll när
man kan mysa tillsammans. Jag är glad att jag får en liten liten plätt till
min stora rumpa :O))



Jag får vara tacksam vid de tillfällen när juvelerna lägger sig under
bordet och myser, så att jag får flytta in rumpan en bit....
Ett litet problem är att juvelerna lyckas möblera om och flytta på bord
och soffor..... det är bara att ha långa armar när bordet går iväg en bit :-))

Kommentarer
Postat av: Carina Grandin

Urax har gjort knut på sig

2011-04-30 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0