Hundvakt

Idag har det varit lite "socialträning" igen :o) Zondor´s Sir Charming Chivaz
har varit med och jobbat några timmar, inskolningen ska börjas i tid.....
Och liten som han är så kan jag ju inte lämna honom ensammen, inte ens en
liten stund (det har jag inte hjärta till) men men, alltid kommer det förbi
någon man känner...............


Tidigt i morse behövde jag springa ett snabbt ärende.....
Inga problem, Conny = hundens bästa vän tog gärna hand
om den lille huliganen en stund :O))



Vi fick den äran att passa söta Wilma en stund på dagen när mamma Cina behövde gå
ett ärende. Man ska ju ge och ta sägs det :o) Och det bästa man har sätter man på
bordet, mycke bra ordspråk :-))



Vi har också haft påhälsning av Benny idag :o) Benny kommer in ibland
och säger hej, men Chivaz hade tyvärr sin sovstund just då så dom
fick inte träffas den här gången :-( Många kramar till Benny som varit
sjuk, men ändå alltid så lugn och sansad................

Kommentarer
Postat av: Cina

Hej Helena!



Oooooops vad snopen jag blev, när jag fick syn på mina

älsklingar idag. Den "stora" har friserat den lilla.



Kram från Cina

2011-04-16 @ 11:28:22
Postat av: Cina

Hej Helena!



Ooooooops vad snopen jag blev idag när mina två sötingar var på bloggen. Den "stora" har friserat den lilla, vad fint det blev, hm,hm.



Kram Cina

2011-04-16 @ 11:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0