I stället för.....

Vad gör folk på sin fritid??? Jag känner mig ganska vilsen i diskussionerna
på jobbet.....  Alla pratar om TV-program som ska vara så bra eller lärorika.
Jag fattar bara inte när dom hinner se alla dessa program.....


Vi kanske är lite "skadade" som hellre sitter i soffan och njuter av mastiffer som sällskap :O))




Eller följer med ut i trädgården på spaning.................
Det kan ju dyka upp något intressant eller lärorikt:-))






Jag bara njuter av att få sitta och titta på juvelerna när dom
leker och härjar med varandra:-) MYCKET bättre än TV.......

Kommentarer
Postat av: Jillan

Jag förstår vad du menar Helena, men nu vet jag vad alla som inte har hund gör antingen är man ute och shoppar eller så sitter man framför TV. Skit tråkigt!!!!!! Är bara lite avis på er ......

Kram på er <3

2011-04-03 @ 17:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0