Koppelträning / Stoppkloss

Det är inte så lätt som det låter med koppelträning :-) Hämska saker runt
halsen som kliar, och inte kan man springa ifrån eländet heller.....


Det bästa är väl att sätta sig ner och vänta på att eländet ska försvinna
från halsen :o) Det finns ju hur mycket som helst att titta på så det blir
ju inte långtråkigt heller........ bara för pappa Leif.........



När man äntligen har fått juvelen att gå så kan du ge dig på att det
kommer någon som BARA MÅSTE stanna och kela lite.............
Inget att säga om det, jag kan bara gå till mig själv så vet jag att inget
i världen skulle få hindra mig från att stanna till vid en sådan liten juvel :O))

Kommentarer
Postat av: Cina

Hej Helena!



Kul att du bloggar igen. Det ska bli spännande o se hur lilla Chivaz utvecklas o växer.



Kram Cina

2011-04-09 @ 13:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0