Ny Champion :O)

Då har man varit till Västerås fram och tillbaka :o) Jag kan inte säga
annat än att det har varit en riktigt bra dag. En supertrevlig domare
från Irland Wesley Mccrum som tyckte att det var hög kvalitet på dom
svenska mastifferna :-)


Big Swede Angus blev bäst i rasen idag:o)



Hugedogge Uranus "Urax" blev 2:a bästa hane med Cert vilket betyder
att han blev Svensk CHAMPION idag :O)))))
Hoppas att Madde fick lite fina bilder som jag kan sätta in snart..........
Maddes Komandorans The Winner takes It All blev 3:a bästa hane med CK :O)



Ska vi inte in i ringen snart................ inget är som väntans tider............




Det är väl bara att inta mastiffläge och vila sig i form...............
Klokt val tycker jag, det blev ju ett alldelse utmärkt resultat :O))))

Kommentarer
Postat av: Annica

Stort GRATTIS till de superfina pojkarnas resultat idag! Snart e dom tre å slåss om rosetterna ;-)

Kram från oss i Skåne

2011-04-17 @ 22:04:42
URL: http://www.bigswede.se
Postat av: Anonym

Grattis till pojkarna.

2011-04-18 @ 06:08:00
Postat av: Jillan

Super grattis till Urax CHAMPIONAT!!!!!!! självklart grattis till Angus BIR!!!!

Kram på er =)))

2011-04-18 @ 06:54:53
Postat av: Cina

SUPERGRATTIS till huliganerna.

2011-04-18 @ 11:26:32
Postat av: josse

jag ska nog också slappa mig iform till sommaren. Urax såg ut att ha väldans skönt.

2011-04-18 @ 20:36:49
Postat av: Carina Grandin

Grattis till fina resultat

2011-04-20 @ 00:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0