Sprutor behövs

Så var det dags igen att åka till Kolartorp. Eftersom vi har lite svårt
att sitta stilla med våra juveler och har blivit utställningsnördar.....
då är det lika bra att se till att juvelerna är ordentligt vaccinerade :o)


Leif och Chivaz på väg in till Haninge Djurklinik. Ännu har inte Chivaz
börjat protestera mot att gå in här :o) Leif försöker jag träna så gott
det går på att ta steget in utan fruktan :D



Lilleman blev 3 månader i går och dagens vikt blev 20,2 kg. Inte illa alls :o)



Då var det bara att sitta ner och vänta en stund, Leif ser fortfarande
ganska lugn ut och Chivaz är bara nyfiken på vad som ska hända :O))



Chivas får sin spruta av syster Helena och han märker ingenting....
Leif var lite blek, men han svimmade inte i alla fall.....
Allt klart, bara att åka hem igen. Det var sprecis vad jag gjorde :-(
Glömde bort att betala för kalaset, tur dom vet vem jag är.......
Bara att åka tillbaka och göra rätt för sig :o)) Dom skrattade gott på
min bekostnad, det får man bjuda på när huvudet inte är med en :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0