TROFÉER

Alla är vi ju olika, tack och lov :o) Så är det också med mina "små"
sköna juveler.... Vårat nytillskott försöker skaffa sig en hobby, hmf...
Chivas är våran samlare, och jag lovar.... man kan samla på ALLT :-)


Samlaren har stulit en toffel, men den är det bra färg på så att jag hittade
den. Värre är det med mina hemmatofflor.... söker med ljus och lyckta
efter vänsterskon???? Han kan ju inte ha ätit upp den......



Okey, mamma tog min trofé......  Vad ska jag hitta på nu då......



Ha ha, nu har han hittat en ny trofé :O) Ett helt rotsystem att slita i stycken :o))
Dom få växterna som jag planterat får jag vakta kan jag lova, en del av dom
har blivit "ansade" av trofésamlaren :-))

Kommentarer
Postat av: Inger-maria

he he he de gør Sofia også :O)

2011-05-01 @ 09:45:32
URL: http://www.zondors.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0