Övning ger färdighet

Även om vi har semester så är det faktiskt jätte skönt att komma
iväg och göra något vettigt :o)) Det känns som att jag har rört på
mig alldeles för lite i några veckor..... Så nu jäklar.....


Det ser ut som att till och med Chivaz skrattar åt mig när jag springer :o)
Men skam den som ger sig.............



Det är andra gången den här veckan som vi, jag och Chivaz, varit på
utställningstränging. Det blir ju så klart massor av socialträning också :0)




Chivaz är superduktig på att stå fint :-) Lite svårare är det att spring fint,
och att visa tänderna ska vi inte tala om......




Man ska inte begära för mycket av snyggaste killen i stan.... han har
ju inte fyllt 6 månader ännu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0