Semestertider :O)

Nu var det länge sedan som jag fyllde på något på bloggen :-( Men det
är ju som vanligt när det blir semestertider - latmasken sätter sig i ryggen...



Jag har i alla fall skaffat mig något att göra :o) Vi har ju börjat fundera
på hur vi ska hantera juvelerna på utställning eftersom dom numera är
tre stycken...... Lösningen blev inköp av en bur.......



Vi kommer väl inte alltid ha alla tre juvelerna med oss, men visst kommer det sådana
dagar också :=) Så nu är träningen i gång med att vänja dom att ligga i buren.......




Chivaz var det inget problem att locka in i nya kojan :0) Urax har jag fått lirka med
ett tag, men numera är Urax först i kojan för att se om det finns något smaskens.....
Angus är fortfarande skeptisk mot detta nya påfund...... Men skam den som ger sig :O))


Kommentarer
Postat av: Åsa Jansson

Vilka underbar bilder på juvelerna.

Kam dom från mig och pussa på dom också.

Ha en så underbar sem på er.

Hoppas att vi ses snart.

Kram Åsa

2011-06-30 @ 22:49:19
Postat av: Madde

haha sötnosarna då..



Vi har ett sånt där lektält för barn till hundarna.. Men gosig madrass och täcken i.. Så skulle jag lura in mio som aldrig vart in där.. Jag lockar och pockar på honom och efter mycket om och men så går han in och lägger sig.. Och då ser jag att han kissat på sig utanför ingången.. Stackarn.. haha..

2011-07-01 @ 11:53:29
URL: http://johlinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0